Välkommen till min nya blogg!

Jaha... tack?

Vem är det som säger att ni är välkomna till min nya blogg? Jag har inte skrivit det i alla fall.
Men eftersom det förefaller vara så det går till när man skapar en ny blogg, får jag väl instämma.
Stilla acceptera. Rätta mig i ledet. Bocka och buga i gammal, god svensk bloggtradition.

Fan heller...

Ni som halkat in här, i tron om att hitta teH sHiT i form av ännu en flashig mode-blogg fylld av levnadsregler för att passa in, vilka man ska umgås med, what's hot and what's not, tips på vilka klubbar man ska synas på och outtröttliga orgier i hur man spenderar sitt vakna tillstånd, kan sluta läsa här...

Ni kan fortsätta leta bland alla tusentals nonsens-skriverier. Ni förstår precis vad jag menar när ni läser några inlägg på Blondinbellas och Linda Rosings extremt begåvade bloggar. Kopiorna sprider sig snabbare än könssjukdomar på charter-resa.

Jag vägrar låta mig tyglas och falla inom några som helst ramar, för att bli ytterligare en hajpad och intetsägande organsäck i blogg-träsket. Aldrig att jag kommer hålla mun bara för att inte sticka ut. Ej heller kommer ni se mig smöra för de, av blogg-eliten, hyllade skribenterna runt om i världen.

Jag blir hellre sedd som en komplett dåre...

Min blogg är de ohörda rösternas krönika, flugan i soppan. Laxermedlet i champagneglaset.

Kommentarer
Postat av: Annah

Du är ju bara för charmig :-P

2008-11-21 @ 23:16:42
Postat av: Björnström

Kommer följa din blogg med spänning :)

Skönt att se att det finns fler än jag som hellre läser något som har mening. Än alla dessa åtskilliga bloggar om vad man ska ha på sig på nästa fest...

Ha det bäst

2008-11-23 @ 16:54:52

Put your shit here:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Ärende:

Trackback
RSS 2.0